Магдіч, А.С.Лимонова, Е.М.2020-03-092020-03-09201910.32342/2616-3853-2019-2-12-6http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2263Тема асиметрії інформації на сьогодні надзвичайно актуальна, тому що інформація є найважливішим активом, і баланс між вартістю та користю пошуку інформації є вирішальним аспектом розвитку будь-якого бізнесу. Проте пошук ефективної та чіткої інформації часто є причиною виникнення її асиметрії, що являє собою дисбаланс у якості чи кількості інформації, якою володіють два або більше агентів. Оскільки для отримання інформації, як і для виготовлення будь-якого товару, використовуються різні, часто дефіцитні ресурси та виникають додаткові витрати, жодний агент не знає всього, і кожен агент не знає про щось, що спричиняє можливість несприятливого вибору, моральний ризик та проблеми у взаємовідносинах головних агентів. У роботі обґрунтовано необхідність розуміння, в яких сферах і яким чином асиметрія інформації може спричиняти вплив. На сьогодні асиметрія інформації знаходить свій прояв у гендерному аспекті корпоративного управління на фондового ринку, корпоративного управління в цілому, якості рекламних прогнозів, у банківській сфері, сфері охорони здоров’я, освіти, ринку цінних паперів, торгівлі, інвестиційній діяльності, сфері корпоративного фінансування, а також у сфері нерухомості, будівництва, транспорту, макроекономічної політики, міжнародних потоків капіталу.otherасиметрія інформації, фінансовий ринок, фондовий ринок, ринок праці, економічні агенти.Асиметрія інформації: сфери виникнення та ефекти.