Мельник Ілля Миколайович2025-06-272025-06-272025https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/6081У цій роботі досліджено теоретичні аспекти маркетингової політики на різних стадіях життєвого циклу товару. Перший розділ розглядає визначення товару та його значення в контексті маркетингу, огляд життєвого циклу товару та застосування маркетингової політики на кожному етапі. На прикладі господарської діяльності компанії ТОВ "Sofa" проведено аналіз мебельного ринку України, визначено позиціонування та сегментування послуг компанії, а також здійснено SWOT-аналіз. У заключному розділі розглянуто шляхи вдосконалення маркетингової політики компанії на різних стадіях життєвого циклу товару, здійснено аналіз життєвого циклу товарів компанії, розроблено заходи для вдосконалення маркетингової політики та оцінено їхню економічну доцільність.маркетингова політикажиттєвий цикл товаруаналіз ринкупозиціонуванняSWOT-аналізвдосконаленняекономічна доцільністьОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ НА РІЗНИХ СТАДІЯХ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ ТОВАРУOther