Шналь Єлизавета Костянтинівна2025-01-092025-01-092023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5138В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи маркетингової товарної політики підприємства, здійснено маркетинговий аналіз, розроблено рекомендації щодо вдосконалення організації маркетингової діяльності підприємства ТОВ «НОВА ПОШТА». З урахуванням специфіки послуг ТОВ «НОВА ПОШТА» та виявлених недоліків було запропоновано провести тренінг для працівників, а також запустити інтернет рекламу для більш вдалої оцінки якості обслуговування та задоволеності клієнтів.Поняття маркетингової діяльностімаркетингова діяльність підприємствамаркетинговий аналіз підприємстваМаркетингова діяльність підприємства та шляхи її вдосконалення