Павлова, Валентина АндріївнаХолод, Сергій БорисовичКузьменко, Оксана Василівна2019-01-102019-01-102013-10-032074-5362http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1675Розглянуто методичні підходи до визначення конкурентної позиції підприємства за SPASE-методикою і методом SWOT-аналізу з використанням результатів оцінки його ресурсного потенціалу, що дає можливість обґрунтувати переваги за рахунок ключових сильних сторін і удосконалити стратегічне управління ресурсним потенціалом.otherстратегічне управлінняконкурентна позиціяресурсний потенціалпідприємствоключові сильні сторониУдосконалення стратегічного управління відповідно до позиції підприємства на ринкуIMPROVING STRATEGIC MANAGEMENT UNDER THE MARKET POSITION OF THE ENTERPRISEArticle