Кулак Михайло Анатолійович2025-01-062025-01-062024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4908В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи маркетингового управління збутовою діяльністю, визначено сутність та завдання збутової діяльності торгівельного підприємства, виявлено особливості маркетингової діяльності управління збутовою діяльністю підприємства та розглянуто порядок формування системи управління збутової діяльності підприємств. Охарактеризовано маркетингову діяльність та внутрішнє середовище ПрАТ «Оболонь», виділено основні тенденції ринку збуту продукції підприємства, проведено аналіз зовнішнього маркетингового середовища підприємства, SWOT-аналіз, PEST- аналіз та визначено основні напрямки діяльності підприємства. Запропоновано основні шляхи вдосконалення маркетингового управління збутовою діяльністю підприємства ПрАТ «Оболонь», для чого розроблено заходи з удосконалення організації та планування збутової діяльності підприємства та обґрунтовано мотивацію та контроль маркетингового управління збутової діяльності підприємства ПрАТ «Оболонь».збутзбутова діяльністьзбутова політикауправління збутовою діяльністюмаркетингове управліннямаркетингова діяльністьмаркетингове середовище підприємстваМаркетингове управління збутовою діяльністю підприємства та шляхи її вдосконаленняMarketing management of the enterprise's sales activities and ways of its improvementOther