Шевченко, Валентина МиколаївнаМостова, Анастасія Дмитрівна2018-01-072018-01-072017Посилення конкурентної боротьби на зовнішньому та внутрішньому ринкахhttp://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/697Збірник завдань для практичних занять і самостійної роботи розроблений на основі робочої програми навчальної дисципліни «Маркетинговий аудит» згідно освітньої програми спеціальності «Маркетинг» бакалаврського рівня вищої освіти і містить ключові терміни і поняття, питання до групової дискусії, тести, аналітичні та практичні завдання, ситуаційні вправи (кейси), питання до самоконтролю. Буде корисним студентам денної, заочної та дистанційної форми навчання, які вивчають дисципліну «Маркетинговий аудит», а також аспірантам, викладачам, фахівцям - практикам, діяльність яких пов’язана з розробкою заходів щодо аудиту маркетингової діяльності підприємства.otherАудиторське оцінювання маркетингового середовищаАудит стратегічних цілей підприємстваАудит системи показників ефективності діяльності підприємстваАудит організації маркетингу на підприємствіАудит системи закупівель та логістики на підприємствіМаркетинговий аудит: Збірник завдань для практичних занять і самостійної роботи (практикум)Book