Смук, Альона Ігорівна2021-05-082021-05-082021http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/3464This Paper examines the process of a person’s professional self- identification; it identifies the features of future lawyers’ professional self-identity formation in higher educational institutions with specific learning environment. Theoretical and methodological foundations for the study of professional identity have been identified; a set of methods adequate to the purpose of the study has been selected; the professional self-identity features dependent on the learning environment have been analysed and identified. The individual psychological characteristics, which determine the professional identity formation in future lawyers, have been identifiedУ роботі досліджується процес професійної самоідентифікації особистості, виявляються особливості формування професійної самоідентичності майбутніх юристів у вищих навчальних закладах із специфічними умовами навчання. В роботі було визначено теоретико- методологічні підстави для дослідження професійної ідентичності, підібрано комплекс методик, адекватних меті дослідження, продіагностовано та виявлено особливості професійної самоідентичності залежно від умов навчання. Визначено індивідуально-психологічні особливості, які обумовлюють формування професійної ідентичності майбутніх юристівпрофесійний розвиток, самоідентичність, специфічні умови, курсанти, мотивація, особистісна зрілість, інновативні якостіprofessional development, self-identity, specific conditions, cadets, motivation, personal maturity, innovative qualitiesОсобливості професійної самоідентифікації майбутніх юристів з різними умовами навчанняThesis