Бегларян Марта Григорівна2025-01-082025-01-082023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5087У кваліфікаційній роботі було досліджено теоретичні та методичні основи підвищення конкурентоспроможності підприємства «ДНЕПРОНОР».Було здійснено аналіз маркетингу та маркетинговий аудит діяльності компанії «ДНЕПРОНОР» з метою визначення її конкурентоспроможності, і були запропоновані рекомендації щодо підвищення її конкурентоспроможності.Для підприємства «ДНЕПРОНОР», враховуючи специфіку його продукції та конкурентне середовище, рекомендується відкриття відділу маркетингу. З метою забезпечення максимальної задоволеності потреб споживачів та досягнення максимального прибутку. Також рекомендується проводити маркетинговий аудит діяльності підприємства кожного року, щоб підвищити його конкурентоспроможність на ринку.конкурентоспроможність підприємствамаркетинговий аналізклієнтська базаконкурентні стратегіїмаркетингрозширення асортиментуефективність бізнесуякість продукції/послугконкурентне середовищестратегії маркетингуКонкурентоспроможність підприємства та основні напрямки її підвищення