Тіпер, Наталія Іванівна2021-08-252021-08-252021http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/3763The paper investigates the theoretical and practical principles of the influence of gadgets on the development of mental processes of a young child. Features of development of vestibular system, hearing, sight, attention, language and communication of the child under the influence of use of gadgets are defined. The positive aspects of the influence of gadgets on the development of the child are studied. Based on the theoretical material, an empirical study of the impact of gadgets on the formation of mental processes of the child, which based on a questionnaire of teachers conducted a thematic analysis and developed practical recommendations for the use of gadgets by young children.У роботі досліджується теоретичні та практичні засади впливу гаджетів на розвиток психічних процесів дитини молодшого віку. Визначаються особливості розвитку вестибулярної системи, слуху, зору, уваги, мови та комунікації дитини під впливом використання гаджетів. Досліджуються позитивні сторони впливу гаджетів на розвиток дитини. На сонові теоретичного матеріалу проводиться емпіричне дослідження впливу гаджетів на формування психічних процесів дитини, у якому на основі анкетування педагогів здійснено тематичний аналіз та розроблено практичні рекомендації стосовно використання гаджетів дітьми молодшого віку.гаджет, планшет, смартфон, психічний розвиток дитини, педагогічний досвід використання гаджетів у навчанніgadget, tablet, smartphone, mental development of the child, pedagogical experience of using gadgets in educationВплив гаджетів на розвиток психічних процесів дитини молодшого вікуThesis