Гильова Єлизавета Олегівна2024-07-232024-07-232024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4843Розглянуто теоретико-методологічні основи в дослідженні маркетингової діяльності сучасного підприємства та розробка нових підходів щодо удосконалення. Визначено сутність у необхідності орієнтації науково-технічної, виробничої та збутової діяльності підприємства на облік ринкового попиту , потреб та вимог споживачів. Досліджено види стратегій та форми планомірної організації виробництва. Проведено аналіз діяльності підприємства ТОВ «АТБ-Маркет», досліджено діючу систему організаційно-економічних відносин управління та маркетинговою діяльністю. Запропоновано напрями удосконалення системи організаційно-економічних відносин управління ,маркетингова діяльність ТОВ «АТБ-Маркет», для чого необхідно переглянути аспекти спираючись на запити ринку, встановлювати конкретні поточні та головним чином довготривалі (стратегічні) цілі, шляхи їх досягнення та реальні джерела ресурсів господарську діяльність, визначати асортимент та якість продукції, її пріоритети, оптимальну структуру виробництва та бажаний прибуток. Кваліфікаційна робота складається з трьох розділів, ілюстрована 16 таблицями і 10 рисунками, в процесі написання використано 49 літературних джерела.маркетингова діяльністьпідприємстворинковий попитефективністьметоди дослідженнярекламні заходимаркетингові інструментиУправління маркетинговою діяльністю організації