Шевченко, Валентина МиколаївнаМостова, Анастасія Дмитрівна2018-01-072018-01-072017Проблема підвищення рівня конкурентоспроможності вітчизняної продукціїhttp://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/698Збірник завдань для практичних занять і самостійної роботи розроблений на основі робочої програми навчальної дисципліни «Маркетингове управління конкурентоспроможністю» згідно освітньої програми спеціальності «Маркетинг» бакалаврського рівня вищої освіти і містить ключові терміни і поняття, питання до групововї дискусії, тести, аналітичні та практичні завдання, ситуаційні вправи (кейси), питання до самоконтролю. Буде корисним студентам денної, заочної та дистанційної форми навчання, які вивчають дисципліну «Маркетингове управління конкурентоспроможністю», а також аспірантам, викладачам, фахівцям - практикам, діяльність яких пов’язана з розробкою заходів щодо управління конкурентоспроможністю.otherКонкурентоспроможність товарів та послугАналіз і оцінювання конкурентоспроможності підприємстваКонкурентоспроможність галузейОсобливості конкурентоспроможності регіонівМаркетингове управління конкурентоспроможністю: Збірник завдань для практичних занять і самостійної роботи (практикум)Book