Тарнопольський, Олег Борисович2018-02-082018-02-0820111817 8510http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1181Стаття присвячена розгляду спільних рис та відмінностей трьох споріднених підходів до викладання іноземних мов для спеціальних цілей у немовній вищій школі: навчання через зміст, змістовно мовної інтеграції та іншомовного занурення. Показана принципова різниця та переваги цих підходів над традиційним професійно орієнтованим навчанням іноземної мови. Розглядаються можливості практичного впровадження таких підходів у немовних вишах та надається схема/континуум послідовних переходів від традиційного професійно орієнтованого навчання мови до навчання мови через зміст спеціальних дисциплін і до іншомовного занурення.немовні виші, підходи до викладання іно земних мов, навчання через зміст, змістовно мовна інтегра ції, іншомовне занурення, професійно орієнтоване навчання.Навчання через зміст, змістовно мовна інтеграція та іншомовне занурення у викладанні іноземних мов для професійних цілей у немовних вишах