Макієвська Таїсія Вадимівна2025-01-092025-01-092023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5125Макієвська Таїсія Вадимівна. В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретикометодичні основи ресурсу інтернет як ніші для просування товарів або послуг на підприємстві, здійснено маркетинговий аналіз, розроблено рекомендації щодо вдосконалення організації просування товарів на підприємстві ТОВ «ЄВА РУШ». З урахуванням специфіки продукції підприємства ТОВ «ЄВА РУШ» та конкурентних умов запропоновано впровадження товарної моделі організації відділу маркетингу, рекомендовано проводити маркетинговий аудит діяльності власними силами двічі на рік, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності підприємства ТОВ «РУШ» ТМ «ЄВА» на ринку.інтернетінтернет-маркетинг підприємствакомплекс маркетингуконтроль маркетингової політики підприємствамаркетинговий аналіз підприємстваІнтернет як ніша для просування послуг та товарів