Королецька, Л.В.2020-04-042020-04-04201710.32342/2522-4115-2017-0-14-170-174http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2861Системний підхід є ключовим методологічним напрямком сучасного загальнонаукового пізнання, що уможливлює розгляд будьякого наукового явища або феномена як системи, надаючи її елементам певної цілісної характеристики як структури, з одного боку, та описуючи можливості її функціонування, з іншого. Проте незважаючи на широке впровадження ідей системного підходу в сучасну педагогічну науку, відсутні чітко сформульовані поняття «педагогічна система», немає єдиного уявлення про її структуру і функції.У статті подано теоретичний аналіз різнобічних поглядів на системний підход як провідний напрям наукового пізнання і на поняття й зміст педагогічних систем. Розглянуто доцільність використання системного підходу до проблем формування екологічної культури фахівців.otherсистемний підхід, педагогічна система, структурні компоненти педагогічної системи, функціональні компоненти педагогічної системи.Наукове обґрунтування педагогічної системи формування екологічної культури майбутніх бакалаврів лісового і садово-паркового господарства.