Гуркач, Єлизавета Василівна2020-04-032020-04-032020-01-24http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2795У роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження споживних властивостей й класифікації майонезу. Проаналізовано харчову цінність майонезу, наведено характеристику сировини для виробництва майонезу, виділено питання формування якості в процесі виробництва майонезу. Вивчено класифікацію майонезу й вимоги до якості, а також до упакування, маркування та зберігання майонезу. Наведено порівняльну характеристику якості досліджуваного майонезу різних виробників. Досліджено структуру асортименту майонезу та майонезних соусів, що реалізуються в супермаркеті ТОВ «АТБ-маркет». Проведено оцінку конкурентоспроможності майонезу. Розглянуто шляхи підвищення ефективності комерційних операцій у ТОВ «АТБ-маркет». Досліджено споживчі переваги на ринку майонезу та його розвитокасортиментякістьдослідженнямайонезпопитФормування попиту на майонез за результатами дослідження його якості та асортиментуFormation of demand for mayonnaise as a result of research into its quality and assortmentWorking Paper