Мединська, Світлана Іванівна2018-01-092018-01-092011УДК: 371.261:81’243:004http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/812Статтю присвячено актуальним проблемам комп’ютерного тестування з іноземної мови як засобу діагностики та контролю умінь і навичок при організації навчального процесу в немовному вищому навчальному закладі з визначенням доцільних меж та умов його застосування. Визначено переваги комп’ютерного тестування над традиційними формами моніторингу якості освіти та його недоліки з аналізом можливих шляхів усунення слабких місць. Розглянуто обмежувальні умови застосування комп’ютерного тестування з урахуванням психологічного аспекту та надано пропозиції для підвищення ефективності існуючих тестових систем та розширення сфери використання комп’ютерних тестів.otherкомп’ютерне тестування, психологічний підхід, оптимізація, тестова системаОБМЕЖУВАЛЬНІ УМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ КОМП’ЮТЕРНОГО ТЕСТУВАННЯ ПРИ НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ У НЕМОВНИХ ВНЗArticle