Русол Ірина Костянтинівна2025-03-042025-03-042024-06https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5815У роботі розглянуто теоретичні аспекти дослідження ринку морозива вітчизняних виробників. Вивчено класифікацію морозива, вимоги до якості та надано характеристику асортименту морозива. Теоретично обґрунтовано вибір цільового сегменту споживачів морозива. Досліджено асортимент та якість морозива що реалізуються в мережі супермаркетів, компанії ТОВ «ДНК ГРУП». Надано характеристику діяльності ТОВ. Проведено порівняльну та характеристику якості морозива та балову оцінку досліджуваним зразкам. Розраховані основні показники асортименту морозива за широтою, глибиною, насиченістю, повнотою і стійкістю. Проведено сегментування споживачів та визначення цільового ринку ТОВ «ДНК ГРУП». Визначено портрет потенційного споживача морозива. Обґрунтовано пропозицій щодо розширення цільового ринку споживачів морозива ТОВ «ДНК ГРУП».otherморозивоасортиментякістьпоказники якостіпорівняльна характеристика якостіпортрет споживачаДослідження сучасної характеристики ринку морозиваStudy of the modern characteristics of the ice cream marketWorking Paper