Шайхутдінова Еліна Рамілівна2025-01-072025-01-072023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5009У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи дослідження конкурентоспроможності підприємства, здійснено маркетинговий аналіз конкурентоспроможності ПП «Кідді-КО» та розроблено рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності ПП «Кідді-КО», зокрема ТМ «Ideyka». З урахуванням специфіки продукції підприємства ПП «Кідді-КО» та конкурентних умов на ринку товарів для творчості запропоновано проведення поглиблених маркетингових досліджень, здійснення анкетування співробітників для знаходження кризисних явищ та їх ліквідації, впровадження запропонованих заходів, зокрема благодійних ініціатив. Загальна сума всіх рекомендацій сприятиме підвищенню рівня конкурентоспроможності ПП «Кідді-КО».онкуренціяконкурентоспроможністьоцінка конкурентоспроможностіпідвищення конкурентоспроможностітовари для творчостікартини за номерамимаркетинговий аналізРозробка заходів з підвищення конкурентоспроможності підприємства