Курочкіна, Ірина Геннадіївна2019-02-112019-02-112018Курочкіна І.Г. Аналіз впливу маркетингових інформаційних технологій на конкурентоспроможність підприємства / І.Г. Курочкіна // Європейський вектор економічного розвитку. – 2018. – № 1(24). – С. 71 – 81.2074-5362http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1695Стаття присвячена дослідженню впливу маркетингових інформаційних технологій на конкурентоспроможність підприємства, а також обґрунтуванню необхідності впровадження інформаційних технологій в маркетингову діяльність підприємства. Розглянуто два аспекти, з позицій яких можна розглядати конкурентоспроможність підприємства. Доведено, що використання маркетингових інформаційних технологій є необхідною умовою не тільки для підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства, а також для підвищення конкурентоспроможності. Розроблено механізм аналізу та алгоритм прийняття маркетингових рішень на підприємстві по відношенню до маркетингової інформаційної системи. Сформований алгоритм є базовим при формуванні ефективної стратегії підвищення конкурентоспроможності та управління маркетинговою інформацією на підприємстві. Зроблено висновок про безпрецедентний вплив глобалізації маркетингових інформаційних технологій на рівень конкурентоспроможності підприємства.otherмаркетингові інформаційні технології, конкурентоспроможність підприємства, маркетинг, інформаційна системаАналіз впливу маркетингових інформаційних технологій на конкурентоспроможність підприємстваArticle