Гордєєва Дарʼя Романівна2025-01-062025-01-062024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4940У даній роботі досліджуються теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємства, а також проводиться аналіз стану маркетингової діяльності та розробляються шляхи її вдосконалення на прикладі ТОВ "ФАБЕРГ". У першому розділі розглядається значення та роль маркетингу для підприємства, основні елементи маркетингової стратегії та використання маркетингових інструментів у формуванні бренду та просуванні продукції. У другому розділі наводиться характеристика господарської діяльності ТОВ "ФАБЕРГ", а також проводиться аналіз ринку, позиціонування, SWOT-аналіз та аналіз поточних маркетингових стратегій та заходів компанії. У третьому розділі розробляються шляхи вдосконалення маркетингової діяльності, зокрема розробка та впровадження нових маркетингових стратегій, впровадження системи моніторингу та оцінки результатів, а також оцінка економічної ефективності запропонованих заходів.маркетингова діяльністьмаркетингова стратегіяпозиціонуванняSWOT-аналізвдосконаленняконкурентоспроможністьмоніторингефективністьМАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА ТА ШЛЯХИ ЇЇ ВДОСКОНАЛЕННЯMarketing activity of the enterprise and ways of its improvement.Other