Брайченко Софія Олександрівна2025-01-072025-01-072024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5017У даній роботі проведено аналіз теоретичних аспектів формування маркетингової товарної політики на прикладі ТОВ «Сільпо фуд» (мережа супермаркетів «Сільпо»). У першому розділі розглянуто основні принципи маркетингової товарної політики, методи аналізу ринку та визначення цільового сегменту, а також розробку та управління асортиментом продукції. Другий розділ присвячено аналізу маркетингової діяльності підприємства включаючи характеристику господарської діяльності, аналіз ринку, сегментування ринку і позиціонування мережі супермаркетів «Сільпо», SWOT-аналіз. У третьому розділі представлено проект дослідження товарної політики, результати дослідження та формування маркетингової політики на основі отриманих даних. Також оцінено економічну ефективність від запровадження запропонованих заходів. Робота дозволила з'ясувати ключові аспекти формування та управління маркетинговою товарною політикою на прикладі конкретного підприємства.маркетингова товарна політикааналіз ринкусегментуванняпозиціонуванняSWOT-аналізмаркетингові дослідженняТОВ "Сільпо-фуд"ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ РЕЗУЛЬТАТІВ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬFormation of the marketing commodity policy of enterprise on the basis of the results of marketing researchOther