Скриль Яна Валентинівна2025-01-092025-01-092023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5131В кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретико-методичні основи організації та контролю маркетингової діяльності підприємства, здійснено маркетинговий аналіз та розроблено рекомендації щодо вдосконалення організації маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Бі-Трейд». З урахуванням специфіки продукції підприємства ТОВ «Бі-Трейд» та конкурентних умов запропоновано впровадження товарної моделі організації відділу маркетингу, рекомендовано проводити аналіз маркетингової діяльності за допомогою CRM-системи дозволяє більш ефективно здійснювати діяльність маркетингової служби, і як наслідок підвищити рівень продажів, оптимізувати процес продажів і закупівель, підвищити рівень обслуговування покупців, оскільки система дозволяє зберігати інформацію про існуючих покупців, додавати клієнтів, що знову з'явилися, в єдиній базі, аналізувати зростання покупців, регулювати бізнес процеси, і навіть аналізувати отримані результати маркетингових досліджень.маркетингова концепція управління підприємствоморганізація маркетингової діяльності підприємствакомплекс маркетингуконтроль маркетингової діяльності підприємствамаркетинговий аналіз підприємствамаркетинговий аудитмаркетинг організаціїавтоматизований маркетингРозробка заходів з удосконалення діяльності маркетингової служби підприємства