Геркул Аліна Сергіївна2024-07-052024-07-052024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4806В роботі розглянуто теоретичні аспекти внутрішнього брендінгу у залученні та утриманні талантів в організації. Проведено аналіз діяльності АТ «УКРСИББАНК» та розглянуто практики успішного застосування внутрішнього брендингу в АТ «УКРСИББАНК». Запропоновано використання заходів для посилення внутрішнього бренду роботодавця в АТ «УКРСИББАНК» та рекомендацій щодо мотивацій працівників для ефективного управління талантами в АТ «УКРСИББАНК». Кваліфікаційна робота складається з трьох розділів, ілюстрована 9 таблицями і 10 рисунками, в процесі написання використано 33 літературних джерел.брендвнутрішній брендингмотиваціязалучення та утримання талантівРоль та значення внутрішнього брендингу у залученні та утриманні талантів в організаціїOther