Лях Аліса Владиславівна2025-01-072025-01-072024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5044В кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретико-методичні основи організації та контролю маркетингової діяльності підприємства, здійснено аналіз маркетингової діяльності, надано рекомендації щодо розробки рекламної компанії в мережі Інтернет для страхової компанії «Княжа». З урахуванням специфіки продукту страхової компанії «Княжа» та умов ринку страхових послуг запропоновано використання засобів рекламної кампанії, а саме соціальні мережі, пошукову та банерну рекламу, E-mail маркетинг, що сприятиме підвищенню стабільності становища страхової компанії «Княжа» на ринку.страхова компаніярекламна кампаніяпошукова рекламабанерна рекламаE-mail маркетингІнтернет-маркетинг.РОЗРОБКА РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТDevelopment of an Internet advertising campaignOther