Братков Артем Юрійович2025-01-062025-01-062024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4902В кваліфікаційній роботі розглянуті особливості поведінки споживачів, найпопулярніші основні елементи ринку, а також сучасні методи дослідження зйомки, що впливають на споживчий вибір. Був зроблений аналіз маркетингового середовища підприємства ТОВ «Bratkoff», обрані перспективи розвитку обраної компанії, а також, за допомогою вивчення споживачів, був досліджений вплив діяльності підприємтсва на поведінку споживачів. Також, стратегія яка використовується компанією націлена на якомога більший розвиток, здатна залучити значно більшу кількість впізнаваємості порівняно з попереднім сценарієм, і, відповідно, підвищити дохід.споживачаТОВ «Bratkoff»аналіз маркетингового середовищаринок послугринок фото-відеоаналіз споживачівінструментипроблемаАНАЛІЗ УПОДОБАНЬ СПОЖИВАЧІВ ДЛЯ ОБҐРУНТУВАННЯ СТВОРЕННЯ НОВОГО ТОВАРУ (БРЕНДУ)Analysis of consumer preferences to justify the creation of a new one product (brand)Other