Мороз Наталія Сергіївна2025-06-272025-06-272025https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/6082У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи аналізу факторів зовнішнього середовища підприємства, визначено його вплив на формування та реалізацію маркетингової стратегії ТОВ ВКФ «Велта». З урахуванням специфіки продукції промислового підприємства та конкурентних умов на ринку було розроблено заходи вдосконалення маркетингової діяльності у зовнішньому середовищі підприємства. Запропоновано комплекс заходів з цифрового маркетингу, спрямованих на покращення іміджу компанії та посилення її конкурентних позицій. Надано рекомендації щодо бюджетування цифрових заходів і методів оцінки їх ефективності.зовнішнє маркетингове середовищецифровий маркетингмаркетинговий аналіз підприємствапромисловий ринокмаркетингові стратегіїімідж підприємстватитановий ринокАНАЛІЗ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ТА ЇХ ВРАХУВАННЯ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАAnalysis of external environmental factors and their consideration in the marketing activities of the enterpriseOther