Добровольська Анастасія Сергіївна2024-06-262024-06-262024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4654Об’єктом для даного дослідження є ресторанне підприємство «SOHO Restaurant & Bar» Предметом дослідження є просування за допомогою реклам, шляхи вдосконалення на прикладі ресторану. Мета даної роботи – реклама ресторанних підприємств та методи покращення її ефективності. Отримані висновки даної роботи: за допомогою соціальних мереж, зовнішньої реклами, реклами на телебаченні, а також в самому закладі покращується впізнаваність ресторану тим самим з’являється велика кількість потенційних, постійних відвідувачів, покращується відвідуваність та фінансовий стан ресторану. В медіа ресурсах публікується корисна інформація для відвідувачів про цікаві пропозиції в ресторанному закладі, в соціальних мережах проводять різноманітні розіграші, розміщується новий контент, акції. Для залучення постійних гостей ресторану бажано створити приємну атмосферу у закладі, фотозони, гарну та незвичайну подачу страв для натхнення та стимулювання гостей створювати контент про ресторан на своїй сторінці в Інтернеті. Результати дослідження можуть бути застосовані для покращення рекламної діяльності, ефективної роботи закладу та просування ресторану «SOHO Restaurant & Bar». Це може включати запровадження нових змін в рекламних заходах, створення нового контенту для підприємства, нових наданих акційних послуг для відвідувачів.просуваннярекламасоціальні мережірекламні акціїцільова аудиторіяпостійні відвідувачіпривертання увагипокращенняРекламна діяльність в ресторанному бізнесі