Шаповал, Діана Валентинівна2020-04-032020-04-032020-01-24http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2826У роботі розглянуто теоретичні і практичні аспекти системи мерчандайзингу на торговельному підприємстві, надана характеристика сучасного етапу розвитку мерчандайзингу у роздрібній торгівлі, проаналізовано поведінку споживачів та визначено особливості візуального мерчандайзингу в магазині. Проведено дослідження якості та асортименту зеленого байхового чаю, в результаті чого виявлено найбільш якісну та споживану продукцію. Проаналізовано ефективність використання торгової площі групами товарів, які реалізуються в магазині. Визначено споживчі переваги щодо чаю. Запропоновано систему заходів щодо удосконалення системи мерчандайзингу в магазині та підтверджена їх ефективність.ефективність використання торгової площіторговельне підприємництвоспоживчі перевагичайОцінка якості чаю та вдосконалення системи мерчандайзингуTea Quality Assessment and Merchandising System ImprovementWorking Paper