Красовська, Олена Юріївна2018-01-022018-01-0220121606-3732http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/421To develop a balanced marketing strategy in higher education need information about the market processes and trends in the industry. Tool for obtaining information are the marketing research. Conducting market research of higher education to determine the main trends and factors influencing its development.Для розробки виваженої маркетингової політики в сфері вищої освіти потрібна інформація про ринкові процеси та тенденції розвитку галузі. Інструментом отримання інформації виступають маркетингові дослідження. Проведення маркетингових досліджень світового ринку вищої освіти дозволяє визначити основні тенденції та фактори, що впливають на його розвиток.світовий ринок вищої освіти, маркетинг освіти, маркетингові дослідження, методи маркетингових досліджень, маркетингова діяльністьworld market for higher education, marketing education, marketing research, methods of marketing research, marketing activitiesМАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ СВІТОВОГО РИНКУ ВИЩОЇ ОСВІТИArticle