Гуржій Яна Владиславівна2025-01-082025-01-082023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5091В кваліфікаційній роботі розглянуто науково-теоретичні засади дослідження реклами в системі комунікаційної діяльності підприємства, здійснено маркетинговий аналіз системи комунікаційної діяльності ТОВ «Майстерня зелених стін і дахів» і шляхи її вдосконалення. З урахуванням специфіки рекламної діяльності підприємства «Майстерня зелених стін і дахів» запропоновано напрями удосконалення реклами в системі комунікаційної діяльності, розроблено заходи, направлені на удосконалення реклами в системі комунікаційної діяльності ТОВ «Майстерня зелених стін і дахів».рекламамаркетингрекламні заходикомунікаційна політикакомунікаційна діяльність підприємствамаркетинг підприємстваРеклама в системі комунікаційної діяльності підприємства і шляхи її вдосконалення