Кулик, Ольга Миколаївна2021-05-082021-05-082021http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/3441The paper analyzes the peculiarities of infant and young child development in :erms of stimulating early development. It is proved that children who are in the conditions of stimulating early development and have additional classes of world development programs have higher rates of psychophysical and emotional and social development. It was found that such children are statistically significantly different in terms of psychophysical development of children, in addition to the ability to take objects, crawl on the platoon, contact with gestures and facial expressions, find objects; nave precise coordination of movements, focus on the size and shape of objects, the formation of actions during tasks, developed visual coordination and strategy of action, more developed thinking processes, general awareness of the child, developed cognitive and motor functions, have skills of domestic self-care, have developed visual effective thinking and their greater vocabulary and languageВ роботі аналізується особливості розвитку дитини немовлячого та раннього віку в умовах стимулювання раннього розвитку. Доведено, що діти, які знаходяться в умовах стимулювання раннього розвитку та мають додаткові заняття світових розвивальних програм мають більш високі показники психофізичного та емоційно-соціального розвитку. Виявлено, що такі діти статистично значуще відрізняються за показниками психофізичного розвитку; діти, окрім здібностей брати предмети, повзати по пластунськи, контактувати жестами та мімікою, знаходити предмети, мають точну координацію рухів, орієнтування на величину та форму предметів, сформованість дій під час виконання завдань, розвинену зорову координацію та стратегію дій, більш розвинені процеси мислення присутня загальна обізнаність дитини, розвинені когнітивні та моторні функції, володіють навичками побутового самообслуговування, мають розвинуте наочно-дійове мислення та володіють більшим словарний запасом і наповненістю мовибазова довіра, емоційне спілкування, немовлячий вік, ранній вік, психофізичний розвиток, емоційно-соціальний розвитокbasic trust, emotional communication, infancy, early age, psychophysical development, emotional and social developmentОсобливості стимулювання розвитку дитини немовлячого та раннього вікуThesis