Нікашкіна Марія Олександрівна2025-01-092025-01-092023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5140В кваліфікаційній роботі розглянуті поняття мікро та макросередовища підприємства і теоретико-методичні основи їх аналізу. Після огляду економічних показників мережі «Сільпо», був здійснений регресійний аналіз впливу приросту кількості магазинів та сукупної торгівельної площі на дохід та прибуток підприємства. Результати показали, що компанії «Сільпо» необхідно відкривати більше супермаркетів, а не робити їх більшими за площею, щоб збільшити доходи та пом'якшити негативний вплив факторів зовнішнього середовища. Були запропоновані рекомендації щодо подальших стратегічних дій на основі результатів дослідження.мікросередовищемакросередовищемаркетинговий аналіз підприємстварегресійний аналізмережа супермаркетів «Сільпо»ринок продуктової роздрібної торгівліАналіз мікро- та макросередовища підприємства