Тарнопольський, Олег Борисович2018-01-162018-01-1620142311-5491http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1085У статті розглядається реалізація конструктивістського підходу до навчання майбутніх педагогів англійської мови для професійної комунікації. Обговорюються три головні напрямки, що лежать в основі впровадження конструктивістського підходу до викладання іноземної мови для професійних цілей у немовному ВНЗ: експерієнційне навчання, навчання через зміст майбутньої спеціальності та комбіноване навчання. На основі розробленого конструктивістського підручника “Pedagogical Matters” аналізується практична побудова конструктивістського курсу англійської мови для професійної комунікації майбутніх педагогівУ статті розглядається реалізація конструктивістського підходу до навчання майбутніх педагогів англійської мови для професійної комунікації. Обговорюються три головні напрямки, що лежать в основі впровадження конструктивістського підходу до викладання іноземної мови для професійних цілей у немовному ВНЗ: експерієнційне навчання, навчання через зміст майбутньої спеціальності та комбіноване навчання. На основі розробленого конструктивістського підручника “Pedagogical Matters” аналізується практична побудова конструктивістського курсу англійської мови для професійної комунікації майбутніх педагогівotherнавчання майбутніх педагогів англійської мови для професійної комунікації, конструктивістський підхід, експерієнційне навчання, навчання через зміст майбутньої спеціальності, комбіноване навчання.КОНСТРУКТИВИЗМ В ОБУЧЕНИИ БУДУЩИХ ПЕДАГОГОВ АНГЛИЙСКОМУ ЯЗЫКУ ДЛЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО ОБЩЕНИЯ: МЕТОДИКА ПОСТРОЕНИЯ УЧЕБНИКА И УЧЕБНОГО ПРОЦЕССАArticle