Швець Єлизавета Ігорівна2025-01-072025-01-072024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5040У даній роботі розглянуті теоретичні аспекти аналізу уподобань споживачів банківських послуг та їх значення для банківських установ. У першому розділі досліджено сутність та роль аналізу уподобань споживачів, основні методи і підходи до його проведення, а також врахування культурних, соціальних та економічних факторів. У другому розділі здійснений аналіз уподобань споживачів банківських послуг у конкретній банківській установі АТ "ПУБМ", включаючи характеристику її господарської діяльності, аналіз ринку, SWOT-аналіз, а також аналіз фідбеку клієнтів та рівня задоволеності наданими послугами. У третьому розділі розроблені шляхи вдосконалення обслуговування в АТ "ПУБМ" на основі результатів аналізу уподобань клієнтів, зокрема проект удосконалення сервісу, впровадження персоналізованих підходів та оцінка економічної ефективності запропонованих заходів.аналіз уподобань споживачівбанківські послугиклієнтивдосконалення обслуговуванняперсоналізованістьефективність.АНАЛІЗ УПОДОБАНЬ СПОЖИВАЧІВ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ ТА РОЗРОБКА РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ ОБСЛУГОВУВАННЯAnalysis of preferences of consumers of banking services and development of recommendations for improving the serviceOther