Сичова Ганна Сергіївна2025-01-082025-01-082023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5081У кваліфікаційній роботі розглядаються теоретична та практична складові створення рекламної кампанії в Інтернеті. Досліджені рекламні кампанії для бізнесу на предмет їх сутності та значення. Підкреслено їх особливості, оцінено ефективність, враховано стратегії сегментації ринку та розміщення послуг. Проведено SWOT-аналіз діяльності, сегментацію ринку та позиціонування послуг. З урахуванням специфіки послуг «Приватбанку» та конкурентних умов, запропоновано план та бюджет проведення рекламної кампанії.конверсіятаргетинглідрекламамаркетингпокупціSWOT-аналізрекламна кампаніябюджет рекламної кампаніїсегментування ринкупозиціонуванняРозробка рекламної кампанії в мережі Інтернет