Малашенко О.С.2024-05-202024-05-202024-01-15https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4471Робота присвячена дослідженню методів навчання говоріння на уроках англійської мови у 8 класі середньої загальноосвітньої школи. На тлі чинного законодавства України виявлено місце іноземної мови у системі загальної середньої освіти. Була осмислена література, присвячена проблемам говоріння з різних точок зору та вираження його як виду навчальної діяльності. Метод навчання говоріння досліджено на предмет освітнього потенціалу у контексті викладання та вивчення англійської мови. Здійснено ґрунтовний аналіз модельної навчальної програми та одного із підручників з англійської мови, затверджених МОН, особливу увагу приділено дослідженню методів навчання говоріння на уроках англійської мови у 8 класі у їхніх межах. Результатами дослідження запропоновано до уваги розробки: фрагменти уроків і методичні рекомендації для вчителів та учнів.говорінняметодианаліздискусіярозвитокусне мовленняметодичні рекомендаціїЕфективні прийоми розвитку говоріння уроках з англійської мови у 8 класі СЗОШThesis