Пісанко Владислав Ігорович2024-05-092024-05-092024-01-15https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4130У роботі досліджено шляхи досягнення конкурентних переваг підприємствами-виробниками жіночого одягу на прикладі ПрАТ «Кременчуцька ВТФ «Кремтекс». Визначено сутність та значення конкурентних переваг підприємства, підходи до їх впровадження та аналізу. Розглянуто виробничий асортимент ПрАТ «Кременчуцька ВТФ «Кремтекс» та його можливості конкуренції на ринку жіночого одягу, наданого оцінку конкурентних переваг. Автор виділів зовнішні та внутрішні конкурентні переваги ПрАТ «Кременчуцька ВТФ «Кремтекс» як фактори його розвитку. Сформовано шкалу оцінки рівня конкурентних переваг підприємства у виробництві жіночого одягу. За підсумками роботи обрано стратегію досягнення очікуваного рівня переваг у ПрАТ «Кременчуцька ВТФ «Кремтекс».otherконкуренціяконкурентні перевагипідприємствошкала оцінкиасортиментвиробникпродукціяодягринокспоживачіШляхи досягнення конкурентних переваг підприємствами-виробниками жіночого одягуWorking Paper