Желізняк А.А.2024-05-202024-05-202024https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4403Кваліфікаційна робота здобувача 5-го курсу, спеціальності «Психологія» (у форматі Магістр) (Університет імені Альфреда Нобеля, м. Дніпро, кафедра інноваційних технологій з педагогіки, психології та соціальної роботи) присвячена проблемі теоретичного обґрунтування та емпіричного дослідження чинників відповідальності сучасної молоді. Мета кваліфікаційної роботи полягає в обґрунтуванні теоретичних підходів та проведенні емпіричного дослідження виразності відповідальності та її чинників у сучасної молоді, кореляції між чинниками та відповідальністю та розбіжностей між двома групами, які відрізняються рівнями відповідальності. Проаналізовано психологічні та філософські теорії відповідальності, та на їх основі та розширено термін “відповідальність”. Акцентується на особливостях прояву відповідальності у сучасної молоді в умовах війни, обґрунтовано важливість такої категорії як відповідальність для сучасної молоді, та виокремлено її чинники. Встановлено сутність відповідальності сучасної молоді, як психологічної категорії: структура, функції, механізми чинники. Розроблено теоретичну модель чинників відповідальності сучасної молоді. За результатами емпіричного дослідження встановлено, особливості прояву відповідальності сучасної молоді, які було поділено на три групи за рівнем відповідальності та доведено зв’язок між відповідальністю, та виокремленими чинниками. Узагальнено емпіричну модель психологічних чинників відповідальності сучасної молоді. Практична значущість полягає в розроблених рекомендаціях щодо підвищення відповідальності сучасної молоді.otherвідповідальністьсучасна молодьпсихологічні чинникичинникизалежна поведінка.Психологічні чинники відповідальності сучасної молодіOther