Бабіч Владислава Олегівна2025-01-082025-01-082023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5084У кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи досліджень поведінки користувачів підприємства, здійснено маркетинговий аналіз та маркетингове дослідження споживачів, розроблено рекомендації щодо вдосконалення маркетингова комунікація підприємства «Better Me». З урахуванням специфіки IT-продукту підприємства «Better Me» та конкурентних умов запропоновано впровадження нового шляху комунікації та залучення користувачів до мобільного застосунку, рекомендовано проводити аудит індексу лояльності та задоволеності клієнтів власними силами раз на 3 місяці, що сприятиме підвищенню конкурентоспроможності підприємства «Better Me» на ринку.дослідження поведінки споживачівмаркетингова діяльністьметоди досліджень поведінки споживачівмаркетинговий аналіз підприємстваіндекс лояльностіособливості поведінки споживачівкласифікація поведінки споживачів.Дослідження поведінки споживачів як частина маркетингової діяльності підприємства