Шилова Анна Павлівна2025-01-072025-01-072023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4976У цій кваліфікаційній роботі представлений аналіз маркетингового середовища, який є основою для забезпечення вдалого огляду стратегії, обраної відділом «Вугілля» у ТОВ «Метал-Кур’єр». Надано теоретичну базу для аналізу середовища, а також представлені основні інструменти маркетингового аналізу. Робота присвячена вдосконаленню шляхів реалізації маркетингової стратегії відділу «Вугілля» у ТОВ «Метал-Кур’єр». Проаналізовані базові фінансові показники для обґрунтування ефективності впровадження стратегії та розглянуто прогнозовані результати реалізації обраних маркетингових заходів. Результати кваліфікаційної роботи можуть бути використані як для подальшого вивчення маркетингового середовища відділу «Вугілля», так і для покращення його маркетингової діяльності.маркетингове середовищевідділ «Вугілля»стратегія маркетингуPEST-аналізSWOT-аналізматриця БКГстратегія нішераАналіз маркетингового середовища для обґрунтування вибору стратегії підприємстваAnalysis of a marketing environment to justify the choice of a company's strategyOther