Пучков, І.Р.2020-04-052020-04-05201710.32342/2522-4115-2017-0-13-260-264http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2928Вища школа України на сучасному етапі розвитку прагне впроваджувати нові освітні стандарти, стимулювати нові форми навчання і розробляти принципово нові критерії якості навчання. Висуває неабиякі вимоги до якості набутих студентами компетентностей, а студенти, в свою чергу, прагнуть отримувати освіту в доступній та зручній формі. Все це змушує викладачів шукати нові сучасні методики, форми та технології навчання. Сьогодення потребує від університетів можливість надавати студентам якісну освіту, використовуючи сучасні інформаційно-комунікаційні технології. Останнім часом неабиякої популярності в Україні набуває впровадження змішаного навчання у вищих навчальних закладах. Сучасний навчальний процес повинен створювати комфортне освітноьо-інформаційне середовище, що неможливо без використання змішаного навчання.У статті розглянуто досвід впровадження змішаного навчання у навчальний процес ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», при підготовці вчителів початкових класів. Розглянуто структуру дистанційного курсу з основ інформатики з елементами програмування. Виділено характерні риси змішаного навчання. Проаналізовано результат впровадження, який підтверджено методами математичної статистики.otherзмішане навчання, дистанційне навчання, інформаційно-комунікативні технології, структура дистанційного курсу, гаджети, тестування, чат, форум, глосарій,самостійна робота студента.Використання змішаного навчання при підготовці вчителів початкових класів