Курочкіна, Ірина Геннадіївна2019-02-122019-02-122018Курочкіна І.Г Особливості розвитку маркетингу територій в умовах цифрової економіки / І.Г. Курочкина // БИЗНЕС ИНФОРМ. – 2018. – № 8. – С. 258 – 263.2222-4459http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/1696Метою статті є дослідження особливостей розвитку територіального маркетингу в умовах глобальної цифровізації. Трансформація цифрового простору охопила майже всі сторони життя людини, суспільства, держави. Розширення інформаційного суспільства, активне зростання електронної економіки, а також інтенсифікація процесів інформаційної глобалізації, які обумовлені розвитком цифрового простору, вимагають абсолютно нових підходів до управління, у тому числі й у сфері маркетингу територій. Розглянуті основні завдання територіального маркетингу в цифровому просторі сприятимуть значному просуванню територіального бренду і активному формуванню іміджу регіону. Для того щоб досягти конкурентних переваг у цифровому просторі було запропоновано використання основних інноваційних інструментів: краудсорсінг, цифрова реклама, SMM-маркетинг, цифрові карти. Це дасть позитивний ефект від скорочення транзакційних витрат. Відзначено, що поточний період розвитку територіального маркетингу – це час нових можливостей та перспектив для розвитку територій на основі активного використання інформаційних технологій та інноваційних маркетингових інструментів просування територіальних брендів в мережі Інтернет на основі новітніх технологій цифрового маркетингу.otherцифрова економіка, територіальний маркетинг, краудсорсінг, цифрова реклама, бренд територійОсобливості розвитку маркетингу територій в умовах цифрової економікиArticle