Бондарь, Анастасія Вячеславівна2021-05-082021-05-082021http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/3402The paper analyzes the problem of the mechanism of genesis of fears of preschool children. During the writing of the work the general concept of fear, suggestive and counter-suggestive fears, theoretical and methodological grounds for the study of anxiety in children and their parents, selected a set of methods, diagnosed and analyzed the impact of fears and identified ways to prevent fears in preschool children.У роботі аналізується проблема механізму генезису страхів дітей дошкільного віку .Під час написання роботи було визначено загальне поняття страху, сугестивні та контрсугестивні страхи, теоретико-методологічні підстави для дослідження тривоги у дітей та їх батьків, підібрано комплекс методик, про діагностовано та проаналізовано вплив навіюваних страхів та визначено шляхи профілактики страхів у дітей дошкільного вікупсихологія страху, сугестія, контрсугестія, ігрова терапія, арт-терапія, тривога, фобія, корекційна робота, генезисpsychology of fear, suggestion, countersuggestion, game therapy, art therapy, anxiety, phobia, correctional work, genesisПсихологічні механізми генезису та корекції страхів дітей дошкільного вікуThesis