Лашина Дарʼя Олександрівна2025-06-262025-06-262025https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/6050В бакалаврській роботі досліджено сутність товарної політики підприємства, визначено її завдання та функції. Охарактеризовані особливості товарної політики, наведено методику визначення її ефективності. Проаналізовано діяльності ТОВ «Пятихатський завод металургійних сумішей», Виконано сегментування ринку та позиціонування продукції, зроблено SWOT- аналіз. На основі проведеного аналізу розроблені рекомендації щодо оптимізації товарної політики підприємства. Оптимізація товарної політики ТОВ "П’ятихатський завод металургійних сумішей" полягає в коригуванні асортименту продукції, створенні лінійки товарів, покращенні упаковки та тари, проведенні цінової диференціації. Результатом впровадження запропонованих заходів є зменшення витрат, збільшення прибутку та рентабельності заводу.товарна політикастимулювання збутумаркетингпродаж продукціїринкове середовищеспоживачілінійка товарівцінова диференціаціятарамаркування товарівОПТИМІЗАЦІЯ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ЕЛЕМЕНТА КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУOptimisation of the enterprise's commodity policy as an element of the marketing complexOther