Тишкевич, Владислав Олексійович2020-04-032020-04-032020-01-24http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2800У роботі розглянуті теоретичні основи формування асортименту та якості маргаринової продукції, а саме: хімічний склад та харчова цінність маргаринової продукції; чинники, що формують асортимент і якість маргаринової продукції класифікацію, характеристику асортименту та вимоги до якості маргаринової продукції. Проведено аналіз якості та асортименту маргарину, що реалізується на ринку м. Дніпро. Перевірено якість досліджуваних зразків маргарину. Проаналізовано структуру торговельного асортименту маргаринової продукції, що реалізується у ТОВ «АТБ-маркет». Розглянуто організацію роздрібної торгівлі маргариновою продукцією в мережі у ТОВ «АТБ-маркет». Вивчено правила торгівлі маргариновою продукцією. Обгрунтовано організацію роботи гастрономічного відділу супермаркету «АТБ-маркет».оцінкаякістьспоживні властивостімаргаринова продукціяорганізаціяОрганізація торгівлі маргарином за дослідженням споживних властивостей і оцінкою якостіOrganization of margarine trade in the study of consumer properties and quality assessmentWorking Paper