Данилейко Д.В.2024-05-202024-05-202022https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/4368Кваліфікаційна робота здобувачки 2-го курсу, спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» (у форматі магістр) (Університет імені Альфреда Нобеля, м. Дніпро, кафедра інноваційних технологій з педагогіки, психології та соціальної роботи) присвячена проблемі формування педагогічної майстерності майбутніх педагогів в умовах навчання у вищій школі. Зроблені висновки щодо того, що професійна підготовка сучасного педагога професійного навчання зорієнтована на формування професійних цінностей, потребує чітко визначених освітніх цілей і мотивів, організації та проектування психолого-педагогічних умов освітнього процесу, спрямованого на фахівця з сучасним типом професійного мислення, здатного до ефективного професійного саморозвитку і самореалізації на сучасному ринку праці. Практична значущість дослідження полягає в тому, що розроблено модель формування педагогічної майстерності майбутніх педагогів професійного навчання, яка відображає вплив зовнішніх чинників, створення позитивного освітнього поля і містить компоненти: цільовий, змістовний, процесуально-діяльнісний, організаційно-управлінський та результативно-оцінний.otherпедагогічна майстерністьпедагог професійного навчанняпедагогічні умовипрофесійна самореалізація особистостіФормування педагогічної майстерності майбутніх педагогів професійного навчання в умовах освітнього процесу закладу вищої освітиOther