Путинцева Марія Артемівна2025-06-262025-06-262025https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/6055Кваліфікаційна робота присвячена вивченню споживчої поведінки та її ролі у формуванні ефективної маркетингової діяльності на прикладі ТОВ «Ваша планета» - підприємства, що працює на ринку нерухомості. У роботі проведено аналіз ринку нерухомості, досліджено поведінку клієнтів ТОВ «Ваша планета», здійснено сегментування цільової аудиторії, SWOT-аналіз підприємства та аналіз поточної маркетингової діяльності. Основним результатом є пропозиція щодо розробки мобільного застосунку для покращення комунікації з клієнтами як практичного інструменту впливу на поведінку споживачів і підвищення ефективності маркетингових заходів підприємства. Також рекомендовано впровадження програми лояльності та посилення присутності в соціальних мережах. Запропоновані заходи спрямовані на зміцнення емоційного зв’язку з клієнтами, зростання лояльності, підвищення конкурентоспроможності та забезпечення сталого розвитку компанії в умовах динамічного ринку.поведінка споживачівмаркетингова дільністьринок нерухомостімобільний застосунокцільова аудиторіяПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧІВ, ЇЇ ОСОБЛИВОСТІ ТА ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАResidential behavior, its features and significance for the marketing activities of an enterpriseOther