Бабічев Дмитро Андрійович2025-01-082025-01-082023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5085У кваліфікаційній роботі проаналізовано теоретично-методичні основи управління асортиментної політики підприємства та оцінки її ефективності. Проаналізовано основні показники діяльності підприємства, асортиментну та маркетингову політику підприємства та визначено рівень його конкурентоспроможності на вітчизняному ринку тактичного одягу. Проведено ABC-XYZ-аналіз товарного асортименту підприємства та визначено ті групи товарів, які здатні принести підприємству найбільші прибутки. Розроблено напрями оптимізації товарної та географічної структури продукції підприємства. Наведено пропозиції виходу підприємства на нові ринки збуту. Наведено оцінку ефективності запропонованих заходів та доведено їх результативність для досліджуваного підприємства.асортиментна політикаефективністьтоварний асортиментринок збутумаркетингова стратегіяТоварний асортимент підприємства та особливості його формування