Федуненко Карина Ігорівна2025-01-092025-01-092023https://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/5133В кваліфікаційній роботі розглянуто теоретико-методичні основи життєвого циклу товарів на різних стадіях, здійснено маркетинговий аналіз, розроблено рекомендації щодо вдосконалення маркетингової політики життєвого циклу товарів на різних стадіях життєвого циклу товару. З урахуванням специфіки продукції компанії «DANONE» та конкурентних умов запропоновано дотримуватися оптимального співвідношення нових товарів та продукції у відповідних стадіях життєвого циклу, проводити гнучку політику ціноутворення, активувати сайт компанії до інтерактивного спілкування зі споживачами та проводити рекламні заходи, які спрямовані на оптових і дрібнооптових клієнтів. Це сприятиме підвищенню конкурентоспроможності компанії «DANONE» на ринку.життєвий циклстадії життєвого циклумаркетингова політика підприємстваОсобливості маркетингової політики на різних стадіях життєвого циклу товару