Górka, M.Ślusarczyk, B.Woźniak, A.Baran, J.Brągiel, E.2020-03-092020-03-09201910.32342/2616-3853-2019-2-12-2http://ir.duan.edu.ua/handle/123456789/2254У статті подано аналіз ключових питань, пов’язаних з управлінням якістю: починаючи з визначення поняття якості, її сутності та методу управління нею. Крім того, визначено сприйняття якості як споживачем, так і виробником, а також вплив якості на життєвий цикл товару. Встановлено, що управління якістю є важливою концепцією функціонування сучасного підприємства. Якість продукції, що випускається на ринок, є одним з найважливіших факторів, що формують конкурентоспроможність компанії на ринку. Тому інтерес до питань управління якістю має вирішальне значення для розвитку компаній. Якість продукції є вирішальним фактором у сприйнятті покупцем як компанії, так і товару, який вона постачає, що формує позицію компанії та її бренд.otherякість, управління якістю, споживач, виробник, життєвий цикл продукту.Selected issues concerning quality management in the company.